Fulla manniska!

Igar var jag en full manniska. Och en glad sadan. Jag och Nadia tokdansade pa Flip Sides dansgolv.. kandes som att vi var pa varldens coolaste klubb. Men sa var inte fallet. Flip Side ar en liten bar dar folk spelar dart och softar. Men inte vi, oh nej! Jag drack massor av ol ocksa - sjukt bra jobbat! Efter all ol sa tankte jag att det kunde sitta fint med ett glas rott. Fick ett gratis av bartendern. Det var ju bra, tankte jag. "Da kan jag ju kopa annu mera och inte spendera mer pengar an planerat!!" Smart. Nadia, Ruth och jag var definitivt coolast och divigast pa hela stallet och jag hade varldens snyggaste outlaw-scarf. Och jag var bastis med alla!

Idag ar jag aningens seg men ska anda snart ivag och handla lite infor kvallens midsommarfest! Svenskan och jag ska styra upp ett litet galej med farskpotatis, jordgubbstarta, snaps, midsommarkrans, kottbullar och svenska visor. Det blir najs.

Glad midsommar alla! Och ta det lugnt - I know you crazy guys..!! ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

babe! Hur e det?? Blev jätteorolig när jag läste kommentaren du skrivit på min blogg!! Puss!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback