Galenskaper

Helgen som gick var skitgrym! Jag halsade pa hos Brorsan i Greensboro som flyttar till Mexico pa fredag. Vi var ute och shoppade och jag fick antligen kopt mig ett par svarta converse!! (200:- ar ju ett bra pris). Hade ocksa ett litet mote med Miss Clinique. En 69-arig dam som inte sag ut att vara en dag over 49. Hon sminkade och kladdade och piffade mig tills min hy var flawless. Kopte givetvis en Clinique ansiktskram och fick nagra personal tips. Numera tvattar, skrubbar och smorjer jag mitt ansikte varje morgon och kvall, och allt med - Clinique saklart..!!
Aja, nog om det...

Senare bestallde vi kinamat, drack ol och stack ut pa krogen, darefter klubben. Skitnajs. Dansade till den dar booty-shakin' musiken igen... Vi avslutade kvallen hemma hos Mr. Bong. Drack mer ol. Holl i en albinoboa. Japps, you heard me. En orm! Numera gillar jag ormar.

  
1. Marina, Brorsan o jag
2. Dansar lite med drogen ocksa
3. Japp. Har ar bildbeviset!!

Lordagen.. Drogen och jag stack hem igen. Sjong allsang och spelade kladpoker i bilen. Val framme vid rodljusen i Boone hade han lyckats strippa av mig alla mina klader. Stressigt.

     Senare stack vi pa Halloweenfest men efter att polisen brot festen, drog vi till Blowing Rock istallet. Det var Jimmy's fodelsedag vilket vi firade ganska fett bra. Det slutade med att vissa av oss moonade fran bilen, red antika hastvagnar, trillade och skrattade tills vi kissade pa oss. Yihaa..!

   
1. No, Andrew is not trying to buy me...
2. Ser ni kisseflacken?! (tihi)
3. Full-mooning
4. Hast o karra...

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Oooh vilken skön partyhelg. Å nu har vi bildbevis på båda Systrarna Synd med orm juh! Men min orm var större än din ;)

Postat av: Anna

Åh haha det låter störtkul! Fan vad jag skulle vilja komma och hälsa på! Kul med massa uppdatering med :) Sköt om dig älsklingen min! puss

2008-02-25 @ 17:41:24
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Annarki

Therror: Aa, det ar sant.. men du ar ju storasyster oxa.. :p
Anna: Kom hiiiiiiiiiiiit..!!

2008-02-25 @ 18:46:45
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Carro

Jag ska på retropartaj på torsdag, va faaaaan ska jag ha på mig??????????????????jag e ju inte så retro liksom.. hmm hmm

2008-02-26 @ 13:38:53
URL: http://www.carolineiholland.blogg.se
Postat av: Annarki

Carro: Holland ar ju packat med second-hand-butiker! Det lar ju inte vara speciellt svart att hitta. Ta massor med bilder!! :)

2008-02-26 @ 19:20:10
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback