fylleblogg å fylleblogg å fyl-le-blogg!

Längesedan jag fyllebloggade nu... men nu är det dags. Man kan ju inte alltid vara reserverad och så... Hade två sjukt roliga kvällar på raken; igår var jag och mina klasskompisar med lärare ute och drack lite öl, för att sedan avsluta med TOKDANS på Portofinos. TOKDANS, alltså trance och sådant, det händer inte så ofta här.

Ikväll hade Drogen och jag en fantastisk kväll också, eftersom vi först  hade Late Thanksgiving aka. kalkonmiddag med debatt-teamet på skolan, och sedan  vår avskedsfest. Eller a, det var Drogens födelsedagsfest (han fyller på måndag) och min.. avskedsfest. Det börjar ju dra ihop sig. Det var kul att se hur många som dök upp, en bra mix med folk och sjukt mycket.. party!! And as yall know, I love parties!! Så, i alla fall. Klockan är 03 pip och det är dags att sova. I morgon blir en väldigt stor och förhoppningsvis väldigt vacker dag. Berättar mer om den på Söndag kväll...

Hoppas er fredag var lika sjukt bra som min. Det är jobbigt att lämna USA och jag kan gråta krokodiltårar... samtidigt vet jag ju att många av de människorna jag har träffat här, alltid kommer att vara mina vänner. Och avstånd ingenting som kan komma i vägen. Så det så.




Underbara, vackra, fantastiska människor från alla världens hörn, ni är älskade och kommer att vara väldigt saknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback