Final exams

Tjoho, nu-tar-vi-i, sista rycket innan jullov och Sverige!!! Har två dagar kvar på Appalachian State University. Funderar fortfarande på vad jag ska göra nästa termin... litar på att det löser sig. Det gör det ju altid, på något vis. Idag blir det i alla fall häxkraft- och meningen med livet-plugg. Kanske kan hjälpa mig med mina egna grubblerier...

Måste för övrigt säga att det var ett jävla tjat om Linda Rosing! Jag förstår inte att folk orkar att klaga på henne så förbannat mycket. Tror att majoriteten av de som skriver bs på hennes blogg och på sina egna bloggar, om hur bimbo och plastig hon är, inte är annat än avundsjuka. Hon må va bimbo (eller inte, vad vet jag?!) men hon har ju åtminstone lyckats med konststycket att bli känd, starta ett eget parti (om än ett misslyckat sådant), ha en egen TV-show, komma före i krogkön, ha råd att shoppa dyrt och bo bra. Någonting måste hon ju ha gjort rätt för att lyckas med det.

Kommentarer
Postat av: Mats

Anonym Annarki sa...



Maste dock saga att du, for att vara en person som pastar sig inte gilla linda rosing, sa verkar du ha full koll(fascination?)pa vad som hander i hennes liv...



den 14 december 2008 14:11

Radera

Blogger Galaxybloggen sa...



Ja jag och gryyymt många andra som Linda skulle ha sagt. Kan man stämma henne tror du och kräva skadestånd? Det är hemskt. Jag mår fysiskt illa men kan inte låta bli att se på. Det är som förr i tiden på cirkus som jag brukar säga, du vet skäggiga damen, elefantmannen, siamesiska tvillingarna osv. Det är samma känsla av äckel och illamående, men samtidigt kan man inte sluta se på.



den 14 december 2008 15:01

Postat av: Annarki

ahhahh

2008-12-15 @ 05:53:21
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: JcW

Måste lägga in att Linda inte startade något parti. Utan partiet "anställde" henne som frontfigur för att få upp ögonen för sitt parti. Bra val. Tror Linda kan lika mkt om svensk politik som påven ungefär.



2008-12-15 @ 12:14:16
URL: http://jcw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback