Tumoren

I gar kvall borjade mitt ora forvandlas till en tumor. En rod, uppsvalld och infekterad tumor som vaxte lavinartat och borjade sprida sig ut mot ansiktet. Jag retirerade - lat min piercing vinna slaget, sa jag tog ut min coola rook. Behover jag saga att det gjorde svinont..?! Men nar man inte langre hor ordentligt sa ar det nog bast att ta ut den. Damn it!
    Detta avskracker mig dock inte fran att skaffa fler smycken (det har ar forsta gangen jag nagonsin haft piercingproblem), sa jag har nu bestamt mig for att lata brostvartan laka helt och darefter tanker jag pierca den andra tutten, sedan nacken och eftersom jag inte fick behalla min rook sa ska jag istallet skaffa en conch i orat. Nar det har lakt da, saklart. Shit, vad man utsatter sig for saker..! Men som det gamla talesattet sager - vill man va fin far man lida pin...

Kommentarer
Postat av: Anna

Men stackars örat då! Ajaj... men att göra hålet är ju halva nöjet ch det fick du ju i alla fall :)

Hoppas att örat snart piggar på sig.

Massa kärlek!

Postat av: Isa

Jag hade oxå problem med min rook så efter några veckor åkte den ur. Tror det är ngt med den alltså. Så synd för det e en grym piercing. =)

2008-08-26 @ 07:04:50
URL: http://wisegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback