Tranceabstinens

HELVETE jag maste fa ga pa trancefest snart, annars dor jag!!! Jag lyssnar nu pa Alex Kunnari - Lifter, som Jezzalsklingen har lagt upp pa sin blogg och blir alldeles skogstokig!! Bladdrar vidare pa YouTube till Tiesto's remix som ar tyngre och fetare enligt min asikt, darefter bladdrar jag vidare och vidare, mellan alla fantastiska DJ's. Trillar in pa videos fran Trancepartyn och far gashud fran tarna och upp till fingertopparna. JAG MASTE FA DANSA!!!!!!!
Det var sa langesedan jag dansade och lyssnade pa trance att jag nastan glomt av hur det var. Fick for ett kort tag for mig att min trance-era var over. Men nej, det ar fel, och det far jag bevisat for mig just precis nu. Lagger upp lite tranceminnen som far vartenda harstra pa min krop att sta.

       

Kommentarer
Postat av: Carro

blupp blupp...kom till holland, här e det en enda stor trancefest ta mig faen!

kram

2008-04-22 @ 15:26:10
Postat av: Jessica

Jag ska gå på trancefest den 10: de maj. Above & Beyond kommer till Helsingfors, wiiihaaaa!!! Jobbar dock till elva så missar väl en del av spelningen, men vad gör det :)

Postat av: Danny

Jag o din syster ska gå på David Guetta på Café opera 8e maj,
mooowaaahahahaha!!!!

Men ha så kul där i bergen, hehe.
;)

2008-04-22 @ 17:06:24
URL: http://dannywillson.spaces.live.com
Postat av: Annarki

MEN RUB IT IN MY FACE allihopa!!!!!!

2008-04-23 @ 05:15:48
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Therrorese

Darrrrrling, mitt tranceande har oxå legat nere sen du åkte....Älskar de där bilderna! Blir toksugen. Kryssen blir nog ingen förrän du är hemma igen. Vi måste hinna med en medan du är hemma!!!
Men det stämmer att jag och Dannyboy ska på Guetta... Ihihihiiii! Gött!

2008-04-23 @ 11:57:19
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback