Spyan

Igar kvall var det fest igen. Stack hem till Mr. Adam och drack tre ol hur fort som helst (japp, jag har ju sagt att jag ar bra pa oldrickandet numera)... efter det gick Drogen och jag over till skolan, dar det var Latin night; vi dansade salsa, merengue, bachata, reaggeton tillsammans med vara vanner i den Latinamerikanska foreningen. Bra start, skon uppvarmning for vad som skulle komma. Jag var laddad for fest, riktigt laddad..!!! image94Efter latinfesten tog vi oss igenom ett sporegn for att pisseblota komma fram till annu en fest. Urladdad igen. Behovde dricka lite for att komma igang. De flesta fester har ar belagda i kallare av husen, och i detta huset sa har de discobelysning, DJ, Beerpongbord och en bar dar nere.
Baren.... den gillade jag igar. Jag hangde dar mycket. Sedan spelade jag beer pong och forlorade - mer alkohol - och darefter baren igen. Jag hade himlans kul, pratade med manga framlingar, dansade till Infected Mushroom... Nar det var dags att ga, tog jag det sista ur en killes JD-flaska, och dessutom snodde jag med mig ungefar sju plastmuggar och papper i olika farger. Dom tyckte jag var fina. Har lite daligt samvete idag, jag snodde faktiskt nagonting. Ifran nagon jag kanner. Kleptoman-Annarki, that's me.
I bilen pa hemvagen borjade jag ma lite daligt. Drogen borjade javlas med mig och pratade om snorkrakor. Da kraktes jag i en plastpase. Katastrof. Har inte spytt pa aplange!

Idag mar jag bra dock. Fattar inte hur jag inte blir bakis har, men det ar tacksamt att inte vara det.

Bilden ar snygg, eller hur?! Med plastpasen i hogsta hugg, fint placerad i en av plastmuggarna



Kommentarer
Postat av: Carro

Ska hålla utkik efter dig på americas most wanted.

Nu ska ja skriva tenta....brööööl!

KRAM

Postat av: Therrorese

Haha, i lördags vaknade jag fortfarande full. Så det så! Men jag spydde aldrig i alla fall...

2008-04-07 @ 10:50:26
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Carro

Min lärare förtjänar ett stort fint grönt äpple...

...Slängt hårt som satan i huvudet på henne, hyndan!

2008-04-07 @ 13:40:23
URL: http://www.carolineiholland.blogg.se
Postat av: Carro

Hoppla! Kopierar mitt svar även här (från min blogg)....
"
Hej Anna!

Tro mig, jag skulle mer än gärna se Hillary som president.dock är amerikanare traditionelltbundna och trots att de nu tycks stå mellan en svart man & vit kvinna så tror jag att de hellre ser en mörk man än en vit kvinna. Ja såvida nu inte Cain går och tar hela kalaset. Han har ju haft en jävla masa tid med att campagna och så...ja...

Jag vet inte jag men jag tror att det kommer dröja länge innan USA sätter en kvinna som ledare. Och med henne smans skandal..hmm, tror inte att de släpper den så lätt.

Dock skulle jag rösta på henne! Jag vill nämligen se en kvinna på tron.

Puss & Kram"

2008-04-07 @ 14:51:03
Postat av: Danny

Trodde du menade spyan som i Spy bar. ;)

2008-04-07 @ 19:36:17
URL: http://dannywillson.spaces.live.com
Postat av: Annarki

Carro: yep, da forstar jag. haller fullkomligt med dig pa den punkten...

Danny: hehe, I wish...

2008-04-07 @ 21:59:16
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Joel

Hihi. Fyllefärjan. ;P
Btw. Behöver en åsikt i min blogg. ;P

2008-04-08 @ 00:10:21
URL: http://jcw.blogg.se
Postat av: Anna

Hahah söto!! Tänkte först säga att jag skulle vilja sett det men.... haha nää jag vill inte se dig spy i en plastpåse, hahhaha!

2008-04-08 @ 18:46:44
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Joel

Tackar vännen. Du vet att jag gärna leker ihop ngt åt dig oxå. ;P Hoppas allt e underbart "over there"
Kram kram

2008-04-09 @ 02:08:31
URL: http://jcw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback