FORRESTEN!

Jo, jag sa ju att jag lyssnar pa NRJ's webbradio. Den ar ju helt okej i vanliga fall, men nu har de borjat spela en lat som ar sa sjuukt dalig! Snubben heter Alex-C. Vem faaan matade honom med en flakt?! Herregud, hur kan man over huvud taget ge en snubbe som honom nagon luft alls i radion?! Nar jag hor den dar TONTLATEN sa blir jag pamind av svenska dansgolv dar folk pa allvar star och dansar pa Eurotechnogolvet till "The Sweetest Ass in the world". Killarna som studsar omkring i en liten ring och brolar nagonting som ingen forstar. Sedan sa har vi spannbogarna som forsoker med nagra technomoves och forsoker se sa coola ut som mojligt infor brudarna som forsoker att dansa sa sexigt som mojligt till rumpeurotechnon. Jag blir liksom glad over att slippa det dar.
Nu vet inte jag om Alex-C ar svensk, men jag bara gissar mig till att han ar det. Tvivlar pa att nagot annat land i varlden kan leverera sadan dalig musik...

Alex C, Bass Hunter och Crazy Frog - (Therror jag maste harma ditt uttryck) - TA UT DOM, O SKJUT DOM!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Muhahahhaa.....heja sverige! eeeeeeeeh......?

2008-04-26 @ 12:56:10
Postat av: Wysteriia

Haha nej jag ska bara till göteborg ;) haha.

Vart i USA är du då? :)

Postat av: Therrorese

Amen to that, Siss! Tacka vet ja Guetta ;)

2008-04-27 @ 23:07:26
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback