Bloggmaffiadejt

Igår var det Bloggmaffiadejt här hemma hos Therrorese. Det var superkul att se alla vars bloggar man har trillat in på så många gånger. Jävligt trevliga människor, allihop. Det var så kul att se hur bra alla passade ihop, de fann varandra online liksom.. Ett 2000-talets fenomen. Givetvis tog inte festen slut när de åkte hem, utan Systrarna Synd begav sig ut på stan och hamnade på Solidaritet för att skaka rumpa. Och det gjorde vi minsann. Vi fick till och med credits av DJ'n i slutet av kvällen, som tackade oss för att vi ville komma och dansa på hans dansgolv och att det var kul att se oss dansa. "Tack, liksom." Så vi fick hans kort och ska få hans skiva skickad till oss. We did it again!!

 Dessutom träffade jag ingen mindre än Mys-Daniel från Karlstad inne på Soldan. Konstigt att se honom på ett ställe där han inte förväntas vara. Var tvungen att gnugga mig i ögonen några gånger för att faktiskt förstå att det var han. Trillade också in på några sedvanliga Monday Bar-kryssningsresenärer och senare på kvällen träffade jag två vänner som jag jobbade ihop med på Cypern för några somrar sedan. Konstigt. Jag bor inte ens i Stockholm, jag borde inte träffa massa folk...

Anyway, idag lider jag och jag längtar tills Therrorese vaknar så att vi kan laga vår dunderbakisfrukost med bacon och ägg. Ser fram emot en dag full av dåliga TV-serier och mycket Internetsurfande.

Kommentarer
Postat av: tess

superkul att få träffa dig! säg till syrran att du härmed är inbjuden till min blogg! kram!

2007-11-11 @ 14:07:44
Postat av: Blingbling

Det var supermysigt igår. Och jättekul att du var med. Nu är du för evigt invigd i blogmafia gänget =D Så det så.

Postat av: Hanna

Det var en underbar kväll, kul att du kom!

2007-11-11 @ 20:19:27
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Annarki

yeeeaaaahhh!! får hoppas att det blir av någon gång snart igen =)

2007-11-11 @ 21:51:54
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback