Adrenalinstinn

Igår natt och idag har jag upplevt någonting utöver det vanliga. Jag vill inte riktigt ännu berätta vad denna spektakulära händelsen var men jag kan säga att adrenalinet sällan har pumpat så starkt i min kropp och att jag samtidigt aldrig någonsin har känt mig så okapabel att förändra en situation som i denna. Av samma skäl som jag inte avslöjar vad min för mig unika upplevelse var, tänker jag inte heller dela med mig av någon bild ifrån dagen. Istället avvaktar jag och väljer att publicera både story och bild i morgon, när allt har blivit lite mer officiellt.

Som kompensation lägger jag dock upp en bild ifrån helgen som gick. Då skålade Herr Söt, Cuz och jag i allt som gick att skåla i, och allt som gick att skåla för.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback