Mesmerizing

Vacker helg. En blandning av kära vänners sällskap och mys på hög nivå. En känsla av att bli sedd, vackert, och att se någon annan med nya ögon. En kväll med härliga vänner slutade med salsadans med Herr Söt. Han överraskade mig och jag kunde inte annat än att följa med i stegen. Dansen fortskred genom hela helgen.

Mesmerize är ett vackert ord. Han har den effekten på mig. Hela helgen har tillbringats med honom och egentligen har vi inte gjort någonting alls. Bara varit. Ändå har det känts som en väldigt betydelsefull helg, mer än många andra. Nej, jag är inte kär även om det kanske låter så. Men jag har saknat den där känslan. Ni vet, av att bara vara... avslappnad; sig själv; tillsammans med någon, med spänning.

Att bli lite trollbunden.

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter underbart!

Postat av: Therrorese

Mesmerizing minsann. Ännnu mer sweet!

2009-11-16 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback