Hjulet snurrar men hamstern sitter bredvid

Igår var det high level haderajjan! Ett fantastiskt knytkalas med tjejerna i Göteborg spårade in i tjejkväll med gaysällskap, som fortsatte med en uppslutning på Lounge med ännu mer skönt folk. Vissa av festdeltagarna hade jag inte sett på flera år! Tillsammans med mina Partners in Crime intogs ett antal Tequila och sedan antogs dansgolvet. Stampade runt en hel del under kvällen, men hann också med att hänga på terassen och snacka skit. Precis så det ska vara. Rätt och slätt så var det en kul kväll, som alltid när jag umgås med hjärtevännerna. Idag däremot går allting i slow motion och jag ser absolut inte fram emot att åka hem till pappa och flytta grejer till hans nyinköpta hus. Herregud.



Kommentarer
Postat av: Carro

bra att hjulet snurrar på...även om hamstern e bredvid....hälften iaf... =)

2009-09-01 @ 19:29:20
Postat av: Therrorese

Din hamster är alltid sprudlande levande i hjulet. Kutande som en dåre.....:) Puss!

2009-09-01 @ 22:26:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback