Sjukt oambitiös

Idag har jag inte gjort många knop. Förutom att kika på youtube och prata med en vän på msn i hundra år var jag på universitetet en sväng. Fick reda på att jag har klarat alla mina senaste tentor, med mariginal. Yes! Nu är det endast en B-uppsats och en C-uppsats att skriva färdigt. Bara 5 veckor kvar till examen!

Var också nere hos Kakan en sväng och drack te. Hon åker upp till nord-norrland i morgon för en arbetsintervju, vilket är grymt coolt! Jag vill också se Kalix men undrar om jag någonsin kommer att resa så långt norrut. Kyla är liksom ingenting jag betalar pengar för, och reser jag lika långt söderut för nästan lika mycket pengar hamnar jag istället i Medelhavet. Och där gillar jag att vara!

Är förresten sjukt sugen på att åka på chartersemester i sommar. Fråga mig inte varför. Men jag vill verkligen. Någon?

Kommentarer
Postat av: Isa

Jag har sparkat igång min blogg igen. Hehe, känns som att de flesta bloggar jag läser fick blogg-koma. Kul att några kommit igång igen.

Charter alltså, efter mardrömsflygningen från Sydney och hem så känns alla resmål inom 5 tim flyg som bra alternativ. =)

Kram på're

Postat av: Danny

Jag är med på charter om det är augusti vi pratar om. =)

2009-04-23 @ 18:44:04
Postat av: Jessica

Hjärtat, jag, anna, pale och sartsa skall åka till bulgarien från sthlm den 11.8, kom meeeeeed!!!!!!!????!!!

2009-04-23 @ 19:01:15
URL: http://jezzz.blogg.se/
Postat av: Annarki

Danny & Jessi: Vi får se hur biljettpriserna ligger vid den tiden (högsäsong) men åååå det hade varit galet kul!!!

2009-04-27 @ 11:01:40
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Therrorese

Congrats hjärtat!! Bra jobbat! Ingen charter för mig, är ju inlåst hela sommaren...:/

2009-04-27 @ 19:25:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback