Vad hände med McCain?

Det skrivs så mycket om Palin hela tiden och det tycks glömmas bort att hon faktiskt inte kommer att bli USAs nästa president (i och för sig har ju McCain erkänt att han inte längre är purung och att det därför är mycket viktigt för honom att välja "rätt" vicepresident... men det hör inte hit). Vi har inte hört någonting om McCain på länge, och nte heller har man hört särskilt mycket om Obamas vapendragare Biden. Tyvärr.
   Förresten, har ni hört att Palins man inte tänker vittna till hennes fördel i rättegången om
Trooperdale? Han menar att rättegången är politiskt färgad och genom att inte delta riskerar han att bli skyldig till domstolstrots. Litar han inte på sin fru, eller..? Vi vet ju alla vem Sarah Palin är vid det här laget (vapenglad, traditionell, megakristen kvinna som vill förbjuda aborter för våldtäktsoffer)... Men vad hände med McCain? Vem är han, och när kan vi egentligen gå in i debatten om vem som skall bli USAs nästa President? Läste att Obama har gått om McCain igen, om opinionssiffrorna nu skulle stämma. Antar att folk trots allt börjar genomskåda McCains smarta drag om Palin som vicepresident. Åh, och förresten.. det här är jätteroligt!



Kommentarer
Postat av: Sven

Aldrig nagonsin har jag lyssnat till ett politiskt

tal som sa i grunden instamde med de varden jag

uppfostrats med (i Sverige pa 30-talet). Sarah Palin ar det basta som hant inom Amerikansk politic de senaste hundra aren.De venstervridna

totalitarierna fortsatter med smutskasningen men hon kommer att besegra dem.

2008-09-19 @ 17:37:47
Postat av: Carro

Jag har faktiskt tänkt på samma sak och hade en diskussion om detta. Det är lustigt att McCain tycks glömts bort. Idag skrivs det om att folk hellre ser på Fotboll med Obama än med Mccain...men förlåt mig? hur kan det vara intressant..ska folk rösta på den person de tycker verkar vara bäst fotbollspolare med eller mpå den de tror styr landet bäst?





Hmm.... kenpigt fråga..eeeergh!

Postat av: Annarki

Sven, intressant att hora en annan asikt... sjalv ar jag uppfostrad och uppvuxen pa 80-talet, och jag kommer forhoppningsvis att utvecklas fram tills jag dor, eftersom jag forandras, precis som varlden sjalv. usa behover forandring, och jag tror personligen att varden som ar rotade i 30-talet inte riktigt skulle kunna fungera lika val pa 2010-talet som de gjorde back in the days...

2008-09-20 @ 04:06:11
URL: http://annad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback