Urinvägsinfektion

Alltså, jag blir så trött..!! Inte nog med att mina teknikprylar har fått virus, nu har jag också blivit sjuk! Jag var hos läkaren idag och kissade i en plastkopp. Alltid lika roligt...
Det visade sig, inte helt oväntat, att jag har urinvägsinfektion. Läkaren skrev ut mediciner till mig,  en femdagars antibiotikakur och några andra tabletter som lindrar smärtan och kissnödigheten. Hon varnade mig också för att jag kommer att kissa orange medan jag äter tabletterna. Tur att hon gjorde det, annars hade jag blivit livrädd! Hm, nog om detaljerna...
Det är så typiskt att det ska hända just idag, första dagen på helgen! Det kommer att vara ett flertal fester i helgen och i morgon spelar Appalachian States fotbollslag deras första hemmamatch. Vinner vi kommer hela staden att fira. Jag och mina bakterier får ta det lugn och försöka göra det bästa av situationen.

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Aoch!!! Så du kissar taggtråd nu då? Själv har jag lårkaka i båda låren...eller nåt. Ont som fan gör det i alla fall. Men det går över om 100 år som mor vår brukade säga...;)

Krya på dig, kram!

Postat av: Annarki

Brukade?! Hon lever val an? :p

2008-09-08 @ 23:57:01
URL: http://annad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback