Drogen


Många undrar hur det går mellan Drogen och mig nu för tiden, förmodligen med tanke på det  strul vi hade i början av sommaren. Det verkade dock som att vi båda behövde ett litet uppehåll för att verkligen förstå hur bra vi har det. Förhållanden är inte alltid en dans på rosor, och det har inte vårt heller varit.  Ett och ett halvt år av emellanåt slit, saknad och tårar av blod, men det har trots allt varit bra mycket mer dans än någonting annat, trots att vi båda har jobbat hårt för att komma dit vi är nu. Givetvis oroar vi oss för framtiden (jag har bara tre månader kvar här!) och det är svårt att planera för oss när vi själva inte ens vet vad vi kommer att göra om ett år. Att vara med någon kan vara svårt, men att vara ifrån personen man älskar är ännu svårare. Förhoppningsvis finner vi en lösning för framtiden och just nu njuter vi av tiden vi har tillsammans!
 

Kommentarer
Postat av: JcW

Snygg ny design babe! :D

Postat av: Carro

Lev i nuet, drick för stunden, planera för morgondagen.



Puss & kram!

Postat av: Therrorese

Det glädjer mig hjärtat. Att ni har det bra. Avstånd suger....jag vet. Nu har ju inte jag hundratals mil, men även sextio mil känns ibland som andra sidan jordklotet....

2008-09-25 @ 19:54:33
URL: http://therrorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback