Trance

Tittar ut genom fonstret. Solen skiner och det ar skitvarmt ute, trots att klockan ar 19.00. Fantastic! Men som sagt sa sitter jag inomhus sa jag tar inte del av den harliga sommarkvallen. Vet liksom inte riktigt vad jag ska gora... Drogen ar pa jobbet, och alla andra har helt plotsligt blivit foralskade och umgas med sina karlekar ikvall. Har stadat, men ar klar med det. Har ingenting att gora. Inget. Nothing. Hic. Rien. Nada.

Tanker pa vad andra manniskor gor. Vet att det pagar en 48-timmars Black & White-kryss pa Ostersjon, fran Stockholm till Tallinn och just precis nu ar besattningen i sitt esse eftersom den valkanda Technoboy just nu spelar i Starlight Palace. Ah, va kul de maste ha nu, alla svartvita trancedansare! Onskar att jag var dar med syster
Therrorese, Svante & Magnar, precis som forra aret. Jag kommer dessutom att missa augustikryssen eftersom jag redan da har atervant till USA vid det laget. Ah, jag saknar att dansa saa mycket!! Den 24 juni kommer DJ Tiesto till Charlotte; da kommer jag att sta langst fram vid DJ-baset i extas och med svettflackar i pannan. Hoppas ocska pa en hel del stamping nar jag kommer hem till Sverige. Langtar!!


image177
Annarki dansar trance, dag 2 pa Black & White-kryssen -07...

Kommentarer
Postat av: Jana

Just det! Tur att vi finns - vi som lever här och nu!

Postat av: Therrorese

Ja herregud vad jag saknar kryssarna!!! Det är jävla skit att du inte kan åka med i augusti. Jag har prellat med Svante och Magnar då....saknas bara du ju. Snyft.

2008-05-30 @ 11:34:51
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Sofia

vilken häftig bild =)

2008-05-30 @ 14:37:27
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: The one and Donny

Visst gör det, visst gör det ... with pain comes great joy ....

"Men vad är väl en bal på slottet mot en kryssning på de sju haven."
Fantomens visdomsord #34

2008-05-30 @ 16:10:18
URL: http://le-faux-pas.blogspot.com/
Postat av: Carro

Jag är mobbad...ja du läste rätt...jag är mobbad, MOBBAD!

Jag är snart 23 och går på universitet och jag är utsatt för mobbning!!!!

What the fuuuuuck?!!!!!!

Pff!

Upprörande som fan.

Bröl och grymtningar.

kram

2008-05-31 @ 21:14:32
URL: http://www.carolineiholland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback