Sex & the City

Var och sag Sex & the City-filmen i helgen. Hade hort mycket kasst om den, sa jag blev lyckligt overraskad eftersom filmen var hur kul som helst! Den ar lang och man far sittsar i rumpan, men det ar det latt vart! Samantha ar fortfarande coolast men till och med Charlotte far lite farg i filmen, trots att jag personligen har svart att identifiera mig med henne alls. Utan att avsloja nagra detaljer sa maste jag anda saga att Carries klanning - och ni kommer att forsta vilken klanning jag pratar med - ar helt fantastisk och det vacker nog en kansla hos de flesta tjejer att vilja gora... "Det". Bara for klanningens skull ;)
    Filmen fick mig att langta tillbaka till New York City. Ah, vilken fantastisk stad! Jag borde egentligen besoka nagon annan plats istallet for att atervanda dit, men en del av mitt hjarta verkar ha blivit kvar i den staden. Ah, alska!

image178

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, mm joo det var inte svårt att lista ut vad det var för klänning och "det" du syftar på ;) Jag längtar sjukt mycket till premiären här i Sverige, får ju vänta en liten stund till här i det bortglömda landet ;) Puss sötis!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback