Konserten

Öl + Vin + Sprit = Uncool

Att man aldrig kan lära sig den enkla formlen! Idag får jag sota för hur kul jag hade igår... antar att jag kan säga att det var värt det, för jag fick dansat tills solen gick upp - precis enligt mina planer! Snackade dessutom med DJ'n och fick bild och autograf.... jag vet, det är lite fjantigt, men så är Marco V också en stor artist i den elektroniska världen, precis som NeYo är inom R'n'B.
 I vilket fall så hade vi som sagt jätteskoj; stack hem till Danny först och drack rosa drinkar för att bra i gasen fortsätta till Berns. Det var en liten publik, ungefär 350 pers, och det var ganska coolt eftersom hela spelningen blev väldigt personlig. Therror, Danny och jag trängdes givetvis längst fram under hela kvällen.
 Tänker på mina två danspartners idag eftersom de var tvungna att jobba tidigt idag, trasiga människor liksom... Själv har jag parkerat mig i soffan hela dagen lär sitta kvar har. Kanske får besök av Therroreses två kollegor senare idag men det blir inte förrän senare. Aja, nu är det dags för lite TV-zappning, det är dokusåperace på kanal 5. Perfekt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback