Födelsedagsromantik

Han fick en lapp levererad till sig, med en tillhörande ros. På lappen stod det "Drive to the ham shoppe and look under the fudge sign for furher information.". Under fudge-skylten hittade han en annan ros med lappen "go to the 2nd Mass General Store along this road", och så fortsatte det. Han fick vägbeskrivning till en villa i Valley Crusis - ett fantastiskt område ute i skogen.

När han gick in i huset möttes han utav fler rosor, levande ljus och en brasa. Jag korkade upp hans favoritvin och bad honom sitta ned medan jag lagade förrätt (-vitlöksmusslor med vitt vin) och huvudrätt (-skaldjurspasta med färska ingredienser). Vi åt och pratade. Efter maten bytte vi rum.

Vi gick in till Jacuzzin (den största vi någonsin sett!), som var inkaklad i ett hörn, med speglar på väggarna och rosor överallt, levande ljus, champagne, chokladdoppade körsbär, jordgubbar, vindruvor... Bubblade i skönt badskum i en evighet medan brasan stod på och skön musik spelade i våra öron.

Jag bad honom lägga sig på sängen som var täckt av rosenblad och runt omkring levande ljus. Kom in i rummet med heta vita underkläder och kände mig, och såg ut ungefär som en ängel. Uppenbarligen gillar han änglar...

Senare blev det pjamasbyxor och sällskapsspel, brieost och kex, vindruvor, mera vin... innan vi somnade tillsammans.
Han vaknade morgonen därpå utav doften av nybakade, hjärtformade scones, levande ljus, rosor, te.. och mig. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh, det är nog det mest romantiska jag har hört i hela mitt liv. Så underbart!

Postat av: Jessica

Sitter hemma med tårar i ögonen!! Såååååå vackert!!!!!! Jag längtar efter er båda så det gör ont!!!

2008-12-09 @ 03:02:14
URL: http://jezzz.blogg.se/
Postat av: hannah

Shiet! Way to go! Vackert!

2008-12-09 @ 10:31:50
URL: http://hannamedha.blogspot.com
Postat av: Therror

Du skojar!!! Som en saga....! Så vackert fixat Siss!

2008-12-09 @ 14:48:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback