Kärleksbekymmer?

Jag vet att det är mycket roligare att läsa om andra personers kärlekstrubbel (åtminstone är det så för drama-queen-Annarki), men dessvärre kommer ni inte få mycket lektyr om det ämnet på den här bloggen för här är allting rosenrött. Efter en kärleksmånad med Drogen har han nu åter igen lämnat landet och rest tillbaks till USA. Kvar är jag med en stark känsla av saknad och ensamhet, men längtan till nästa gång vi ses. Förmodligen blir det i Kalifornien i vinter.

För övrigt så flyter det mesta på; har flyttat till min gamla hemstad Alingsås och arbetar inom turism. Jag har trevliga kollegor, en dålig lön men ett roligt jobb så det jämnar ut sig. Varje arbetsdag är motiverande. Att vara tillbaks i A-town är också okej, men jag saknar min integritet och identitet; behöver ett eget ställe att kunna gömma mig i när det behövs. Just nu är jag tillbaks i mitt barndomshem men på något vis känns det ganska bra - inte endast av besparingsskäl utan även av catch-up skäl eftersom jag som sagt snart emigrerar.

Och på tal om att röra på mig - dags att stiga upp ur sängen och starta dagen. Sayonara.


Kommentarer
Postat av: Therrorese

Det var mycket mycket mycket mycket mycket mysigt att ha er båda här nere på besök! Kom snart igen. Körsbärsträdet bågnar av bär...

2009-07-07 @ 14:25:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback