God morgon!

Det kanske är så man borde säga efter en lång, som det verkar vara, dvala. Men skenet kan bedra och i själva verket har jag varit mer aktiv sedan jag skrev sist (maj) än någonsin, tror jag.

Låt mig förse er med en snabb uppdatering.

Jobbet har gått väldigt bra och jag har fortfarande min tjänst som projektledare. Anordnade precis ett event som lockade 65,000 personer och bättre ska det bli!

Herr Söt går det också bra med. Han och jag bor numera i ett slott i centrala Göteborg, "mett i schmeeeeten vettu!", som man säger här i götet. Herr Söt är underbar på alla sätt och vis och han gör mig lycklig!!! Vi åker till Thailand på kärlekssemester om en månad, i över en månad.

När det kommer till min blogg har jag ju hållt mig ganska laid back ett tag. Har helt enkelt varken haft motivation eller lust att skriva. Vet inte om detta kanske blir mitt sista inlägg, eller om jag kanske kommer få upp min lust igen. Oavsett är jag inte redo att släppa taget helt, och den kommer därför få ligga kvar ett tag till.

Jag säger som det gamla ordspråket - den som lever får se. Njut av livet tills vi hörs nästa gång. Tjipp tjopp!


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-17 @ 19:08:44
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback