Sharm El Sheikh

Det där med en bild om dagen går ju inte så bra just nu. Jag har lånat ut min kamera, och dessutom händer det så förbannat mycket hela tiden så jag hinner ju inte tänka på att fota. Till exempel så skivade jag potatis igår och skar av mig vänster lillfingertopp. Skitifanshelvetesjävlabaaahhh va ont det gjorde!!!

Bortsett från det så har livet lekt med mig. Jag har nämligen blivit överraskad av fina Herr Söt. I fredags tog han med mig till Lindgrens Krog i Texas, där vi åt oxfilé och drack rödvin. Myselimysmys! När vi satt där frågade han mig vad jag gjorde på onsdag och jag svarade att jag inte visste. Han tog då upp sin I-phone och visade ett bildspel för mig. Den första bilden föreställde en karta som visade Egypten. Därefter fortsatte det med bilder på kameler, stränder, solnedgångar, och ytterligare kartor över Egypten - med fokus på Sharm El Sheikh. Jag vågade inte riktigt tro att vad jag misstänkte kunde vara sant, så jag tänkte att han skulle ta med mig ut på en orientalisk restaurant och tyckte att bilderna passade in eftersom vi hade pratat mycket om Egypten det sista. Och jag log lite undrande. Men så sa han:

"- Du fattar att vi kommer vara där nästa vecka va?"

Ja. Och så är det. På onsdag tar min kärlek med mig till en veckas sol, bad, dyk och kamelridning i Sharm El Sheikh. Så nu återstår det bara för mig att säga: In your face, bitches!





Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hyser ett visst agg emot dig banne mig.



Jag ska jobba och det e Rally VM vilket innebär en jävla massamänniskor och galenskaper...



theres no justice in the world.



Hoppas du får ul, men inte för kul... =)

Postat av: Therrorese

Sharm e najs, ni kommer ha det gött! Röda havet bjuder på fin snorkling om ni vill och havet är varmt och skönt...Finns lite trevliga barer med kuddupplägg och vattenpipor långs strandpromenaden. Jag var på en sweet loungebar som hette Mojo, spana in om den finns kvar och undvik för guds skull Hard Rock som de tyvärr lyckats klämma in oxå...

2010-02-08 @ 17:05:47
Postat av: Nic

Åh så romanstiskt!! Snacka om överraskning!! Hoppas du får en kanon vecka!

2010-02-24 @ 13:16:58
URL: http://nika1986.blogspot.com/
Postat av: POÖ

När man är hemma måste man blogga :)

2010-02-25 @ 09:39:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback