Ich reise nach Frankfurt

Okej jag har mycket för mig. Mitt jobb kräver mycket tid och jag har helt plötsligt blivit både manager och projektledare och det är en ständig jakt efter nya tillägg och händelser för att utveckla mitt arbete och projekten som tillhör det. Men jag mår bra; det är kul och jag får resa. Just nu sitter jag på Landvetter Flygplats och väntar på att flyget till Frankfurt ska avgå. Jag ska vara där i tre dagar, jobba på mässa och "representera" företaget, som det så fint heter.

Herr Söt kommer också ner, och det för tankarna tillbaka till Berlin. Mys.

Jag ska försöka blogga lite oftare, ser att ni fortfarande kikar in vilket jag tycker är kul. Nu, boarding. Hasta la vista!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det var val pa tiden! Har varit otalig har borta :) Puss pa dig och njut i Frankfurt!!

2010-04-13 @ 17:23:13
Postat av: POÖ

Hoppas du haft det braaaa

2010-04-15 @ 15:27:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback