Working nine to five

Nääää! Idag jobbade jag från nine till ten thirty pm. Lång dag. Trött som ett as, ändå sover jag inte redan. Konstig jag är. Det börjar verkligen dra ihop sig nu. Om mindre än en vecka kommer 70 deltagare från världen över till lilla A-town för att deltaga i en fem dagars workshop innan själva evenemanget startar. Full rulle för hela slanten. Jag trivs. Mår bra med att ha såhär mycket att göra nu. Jobbar verkligen oavbrutet, från att jag sätter mig framför datorn på morgonen till 4 timmar efter att jag egentligen borde lämnat kontoret. Kul, det är verkligen kul!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så himla duktig min lilla stumpa. Undrar vad framtiden har i sitt sköte ;) fint uttryckt eller hur :) väldigt allmänbildat, eller kanske gammalt.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback