Hjulet snurrar. Men hamstern... jag vet inte riktigt vart den är.

Allting spinner. Helt galet mycket, och jag försöker hinna med. Fick en nyhet i natt. En stoooor nyhet, som ändå är gammal, men som på något vis har känts väldigt avlägsen det sista. Stora förändringar kommer att ske i mitt liv inom de närmsta månaderna. Än så länge är det en hemlis som inte så många vet om, men snart kommer det komma upp till ytan - efter flera års väntan kommer det nu att ske. Det bubblar liksom i mig att tala om allting för hela världen, men samtidigt är jag tyst som en mus av rädsla att någonting ska gå fel. Jag har både frustation och hallonsöta känslor inom mig. Nyfikenhet. Nervositet... Nyckfullhet. Måste tygla allting lite innan jag berättar.

Och åter igen blir jag tvungen att säga det. Förebyggande alla frågor som kan ha bildats i era huvuden. Nej kära vänner, jag är inte gravid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback