Jahapp. Saknat mig?

Har haft en hel del för mig; det har förutom att en medelarbetsdag för mig förra veckan bestod av 12 timmar har det hänt en del andra saker också. Bland annat...:

Avanten
Jag har fått tjänstebil!!! En Audi A4 Avant med extra allt. Gratis bensin och gratis extra allt. Så numera cruisar jag Allan så fort jag har möjlighet; lyssnar på hög musik och gasar satan på motorvägen.

Våldgästandet
Har bott in mig i Yohannas lya i helgen. Hela helgen. Vi har druckit bananskumvin, ätit godis, kollat film och snackat crap. Har sovit på hennes spikmatta två nätter på raken nu. På allvar. Det är skitgött.

Twilight
Ja, jag vet. Jag som sa att jag aldrig skulle se den råkade slinka dit. Rejält. Ja, jag vill ligga med Robert Pattinson. Detta kommer att utvecklas i ett senare inlägg.

Designers
De är här - projektet har startat - och ikväll var det middag. Fint. Givetvis fann jag mig tillrätta bredvid en amerikan. Ehh.. inte så otippat kanske? I morgon blir det introduktion för alla deltagare i projektet, inte endast för designerna.

Beundrarskaran
Var som nämnt i tidigare inlägg på bio med Yohanna, Zandrich och hennes "kompis" som har Downs. Jag försökte göra ett gott intryck som vanligt och vara trevlig, men det resulterade dagen efter i ett krismöte på Zandrich's jobb, där killen diskuterades. Detta eftersom han hade blivit kär för första gången, och det var i mig. Han hade tydligen undrat om jag hade någon form av störning så att han kanske kunde ha en chans. Zandrich svarade att det var någonting konstigt, hon hade svårt att sätta en diagnos på mig... Gullig tragikkomik på något vis. Dessutom finns det någon som vill ta med mig ut på nattpromenader under en filt, och en annan som skämtsamt har sagt att han "alltid kan lämna sin fru för mig".. Och detta har hänt endast under de tre senaste dagarna! Herregud, vad har hänt?! Min kära Drog är i övrigt i San Francisco just nu. Ass.

Planering
Kommande vecka innebär styrande av workshop. 70 personer från världen över kommer hit och jag ska ta hand om den. Detta innebär planering, mycket jobb och inga sena kvällar.. öh, eh, ajustdetja. Sovdags.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det har varit så mysigt att dej boende hos mej i helgen stumpan. Min spikmatta finns alltid till ditt förfogande :) Puss på dej mitt lilla hjärta.

Postat av: Danny

Bilen: tumme upp!



Twilight: tumme ner!



Beundrarskaran: kockobello.

2009-09-21 @ 23:00:21
Postat av: xa2173

Du e kass, vill inte sträcka mig så långt och säga att du är död för mig (det vore hemskt för övrigt) men gud. Du är en sådan Sell-out!

2009-09-22 @ 11:38:30
Postat av: Annarki

taskig du är ola

2009-09-22 @ 20:17:41
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Therrorese

Wow, tjänstebil!!!! Coolt Siss! Men Twilight....???

2009-09-22 @ 21:17:52
Postat av: Jessica

Hahaha, jag VISSTE att du skulle falla dit om du bara såg filmen! Jag hade nämligen exakt samma inställning som du innan, ja innan jag såg filmen.



Coolt med bil! Måste ju försöka komma till götet i höst så vi kan åka ut på raggarrunda :)

2009-09-22 @ 21:27:44
URL: http://jezzz.blogg.se/
Postat av: Black Jim

Nämen, fyfan! Jag som var nöjd att läsa för ett tag sedan, att det åtminstone fanns en individ med snippa, som inte gick runt och pep som 13åringar om det förbannade tvajlajt! Annaaaaaaa, dåååå!

2009-09-24 @ 00:20:10
URL: http://urbanana.blogg.se/
Postat av: Maya

Jag har saknat dig Annaaa! tyvärr lite besviken pa att du vill ligga med den dar vampyren...det finns ju sa manga andra!! Bli kär i KYLE XY som jag istället, han e mycket häftigare...

2009-09-27 @ 16:16:41
Postat av: Emma

Funderarde just på din diagnos...

N.T.V (normal tills vidare)?

2009-09-30 @ 09:47:27
URL: http://julllius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback