En väldigt bra söndag

Jag skulle ljuga om jag sa att lördagkvällen var kul. För det var den inte. Eller jo, förfesten var.. och att döma av bilderna jag hittade på kameran idag så var vägen till partyt också rätt najs. Men det var helt okej; rätt skönt att det inte gick överstyr. Jag var hemma i okej tid, brände inga pengar ute, och vaknade ganska utvilad i morse.

Idag var det fars dag och därför firades min styvfar Gertat under första halvan av dagen. För min del skedde detta genom att äta prinsesstårta till frukost. Senare på dagen var det dags att fira min kära far med hallonpannacottapaj och blomma. Farmor och farfar var på besök och vi åt en fantastisk middag med både panacotta och tiramisu till dessert. Ojoj. Tårtkalas med extra allt. Farfar verkade också vara på bra humör och stack för första gången ever till en liten slant i min tomma plånbok. Det var välbehövligt och väldigt oväntat; har faktiskt aldrig hänt innan (det brukar annars vara farmors lilla mission).

Ännu senare på kvällen gick hela familjen på rockmusikal. Det var R.E.N.T. som spelades, och jag tror att jag var den ända i sällskapet som uppskattade föreställningen, som framför allt handlar om sex, homosex, knark, sprit, horor och mer sex. Farmor och farfar verkade särskilt chockade under en scen, då två kossor hade galet och högljutt gruppsex med en kolaknarkad aktris. Ja men ni förstår ju...

Jag ser fram emot veckan som kommer. Utan svininfluensa. I morgon ska jag dessutom fika med Herr Söt så det ser jag extra mycket fram emot. Fortsättning följer om det, over and out.


Kommentarer
Postat av: Nina

Herr söt... Hihi... Lycka till! :)

Pöss Nina A

2009-11-09 @ 21:21:09
Postat av: Nina

Herr söt... Hihi... Lycka till! :)

Pöss Nina A

2009-11-09 @ 21:21:47
Postat av: Erika

Oh, prinsesstårta till frukost borde man få äta varje dag! :D

Postat av: POÖ

oväntat att musikal/teater spårar med dig ;)

2009-11-11 @ 10:29:57
Postat av: Therrorese

Ahhhaaaahahahahahaha!!! Kossor, kolaknarkande aktriser och gruppsex....De måste ha svimmat...;)

2009-11-16 @ 19:49:33
Postat av: Annarki

Erika, när jag blir prinsessa ska jag faktiskt göra det!



Ola, jag måste sluta gå på homoteater! kanske blir bättre då.



Therror, jaa men du kan ju tänka dig..! mwahaahaaa!

2009-11-16 @ 23:08:49
URL: http://annad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback