Bubbel i dubbel

Idag är det bubbel som gäller i dubbel bemärkelse. Det bubblar nämligen inom mig; en känsla jag hade glömt bort fanns men som jag känner igen nu när den är tillbaks. Bubbeeeeel!!! Jag är otroligt glad att vara frisk igen, och är galet nöjd med gårdagen. Var på jobbet för första gången på hela veckan. Började smida planer för nästa projekt. Fick löneförhöjning med några tusen. Tack. Hade några tyskar på besök i Svedala och träffade dem ute på kvällen, tillsammans med Herr Söt som är svensk men som också var i Berlin när jag var där. Vi kan kalla honom Herr Söt, det räcker för det talar väldigt mycket för sig självt.

Idag har jag shoppat på second hand, träffat min gamle morfar, umgåtts med mamma, städat och nu lyssnar jag på musik... DJ Tiësto och Markus Krunegård. Dock inte samtidigt. Det bubblar så mycket i mig att jag inte ens är särskilt avundsjuk på mina kära Stockholmsvänner som ska dansa trance till kungen, alltså Paul Van Dyk, ikväll. Jag är rätt nöjd med att hålla mig i Texas och gå på stadshotellet. Broberg har pre-game och det ska bli kul att umgås med henne och andra fantastiska vänner. Där ska drickas bubbel. Där är alltså den andra bubbelbemärkelsen.


Bubbel. Han är allt bra den där Herr Söt...



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är glad för att det bubblar för dig :)

2009-11-11 @ 03:46:12
Postat av: Therrorese

Hmm....bubbel minsann! Sweet Siss!!!!

2009-11-16 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback