Ugh ugh ugh!

Det är ett under att jag inte är bakis idag. Skitkonstigt. Igår var det nämligen apfest. Ja, på apnivån var det. Neandertalarnivån. En blandning mellan vin, sambucca och öl skapade detta kaos.

Kvällen började med en högljudd fest hemma hos B. Lekar blandades med allsång och nakenchocker. Mellanlandningen skedde hemma hos Kakan. Sprithets. Sedan gick vi till Harry's och tro det eller ej, men de har det bästa trancedansgolvet i hela Karlstad! Vem hade kunnat tro det? Milfkrogen liksom. Det var givetvis inte särskilt mycket folk på det dansgolvet men jag brydde mig såklart inte om det utan drog tag i två lesbiska tjejer och en marockan och dansade med dem. Tokdans. Såg nog ut som en duracellkanin på speed men det brydde jag mig inte om för det är såå skönt att dansa! Nog därför jag blev inbjuden till skogsfest nästa helg också. Troll ska skog ha. Hade faktiskt varit kul att gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback