Studentliv

Ja, vad ska man säga? Det ska bli skönt att komma ifrån studentlivet men jag kommer att sakna det desto mer. Mitt-i-veckan-spontanfyllor, nollningar, sovmorgonar, nya människor och intryck, bakispizzor och tentaångest.

Igår var det dags igen att fira de sista veckorna av studentlivet. Besökte mina gamla hoods på Campus för andra gången på hela terminen och drack kopiösa mängder av vin med B och tyskarna, vilket resulterade i att jag inte somnade förrän solen sken in på min huvudkudde igen.

Idag är det folknykterhetens dag. Och jag lovar och svär över allt jag äger att jag inte ska dricka en droppe sprit.


Kommentarer
Postat av: Cookie!

Ha! Det gick åt helvete! Allt du äger, tack :)

2009-05-22 @ 09:51:30
Postat av: Annarki

jag är en dålig människa och en fara för mig själv


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback