My world is spinning

Fantastiska tisdagsmorgon! Solen skiner rätt in i sovrumsfönstret och jag ska snart ha en god frukost och påbörja dagen med plugg och träning.

Är fortfarande lite smått euforisk från spinningpasset igår. Har ju inte tränat på ett tag nu och började lata till mig. Men efter flera portioner av min supergoda hjortgryta så kände jag att jag måste göra någonting. Så jag gick. Det var garanterat bättre än både hjortgryta, tv... nästan i nivå med hett sex. Jag mår så-jävla-bra idag och längtar tils jag kan gå till gymet igen kl. 17. Men som sagt, innan dess ska jag gympa hjärnan också. Förhoppningsvis skriva färdigt en av mina uppsatser. På allvar den här gången.

Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt inlägg :) Det gjorde mig glad!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback