Köör bara, kör!

Torsdag kväll. Annarki maxar med kex, esberitoxkur, ingefärsté och tokplugg. Hade handledarmöte idag och helt plötsligt känns B-uppsatsen som en hel avhandling. På allvar, min handledare är galen. Men jag antar utmaningen. Jag är inte den som är den. Jag är som sagt den som maxar.

Gårdagen spenderades på stan med Kakan. Vi körde en all-in-shoppingtur med extra allt och det slutade med att jag blev ett par skor, shorts, t-shirt, strumpor, strumpbyxor, mascara och en brottarryggs-klämma för bh'n rikare... och ganska många kronor fattigare.

Ser fram emot morgondagen. Den börjar seriöst: plugg och jobb på Unionen. Men vid 16 drar flärden igång igen. Daffnus har kommit hem ifrån Turkiet och jag ska hänga med henne. Dessutom fyller Boss 25 så han har fest på kvällen. Och där emellan är det förfest med nostalgitema och allt vad det innebär; sanning och kånka, ryska posten, fiskdamm, ett två tre rött ljus... Blir najs.

Nu - bedtime!!


Kommentarer
Postat av: Olessia

uppdatera lite?

Postat av: Olessia

uppdatera lite?

2009-05-30 @ 20:46:49
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback