En överraskning

Jag fick celebert besök från Götet igår då min älskade syster Zandrich och sötaste T.A. dök upp på festen. Jag trodde inte mina ögon när de helt plötsligt stog framför mig. Vilken fantastisk överraskning!! Kvällen som skulle bli ganska lugn slutade åter igen med fetfest som avslutades med bastupartaj i min källare. Vaknade vid 10, småsvettig och inknödd mellan två snarkande vänner och mådde väldigt bra med mig själv. Dagen har tillbringats i K-town med pizzabesök och snack om den mycket händelserika fredagskvällen. Nu har mina älsklingar åter igen satt siktet mot Göteborg och kvar är jag i en stökig lägenhet, lagom utslagen och väldigt opepp för kvällens bravader. Campusfest. (Tror ni att jag kommer sova ordentligt i morgon eller?!)

Underbara gullungar, det betyder så otroligt mycket för mig att ni tog er tid att komma hit och hälsa på.
Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Therrorese

Jag visste, jag visste, jag visste :)

2009-05-26 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback