Det blir en fyradagars. "Shit pomm-frit."

Det gick inte så bra med folknykterhetens dag för min del. Jag är skimmad och har ingen karaktär. Men till mitt försvar så är detta min sista fyradagarsfylla ever, typ. Så jag borde njuta av den och ta tillfället i akt medan jag kan. Sedan blir jag gammall. Dessutom var det inte mitt fel att det blev utgång ikväll.

Jag satt i mysbyxor och såg på Grannfejden då det ringde på dörren. När jag öppnade stormade det in sex killar som ville att jag skulle följa med dem ut. Jag vägrade till en början, men efter att ytterligare typ 10 personer dök upp kände jag mig utanför och bestämde mig för att byta om till min partyoutfit. I förebyggande syfte. På något vis trodde jag på det själv.

Förebyggande syfte my ass. Det blev en helkväll med krogbesök, shots och dans tills svetten lackade. Kul var det. I morgon blir det mindre kul. Men det är bara att bita ihop, tuta och köra. Två dagar kvar. Därefter kan jag softa.

Freda, Danne och Manne - ni står ansvariga för min dåsighet i morgon. Tjena, Allan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback