Campusfesten

Ja, jag är förvirrad fortfarande. Men skitsamma. Jag har ju alltid varit sådan. Nöjer mig aldrig och tvivlar ena sekunden och stormtrivs den andra. Men som sagt, skitsamma. Nu ska jag berätta om någonting annat istället. Campusfesten!

1200 personer samlades på Campusområdet för den årliga galenfesten. Solen sken sedvanligt och människor var både glada och i gasen när jag gjorde entré vid 19.30. Det glada humöret fortsatte givetvis hos de flesta fram till långt efter solens nedgång och detsamma gällde för mig. Folk lallade omkring, satt i gräset, på taken, dansade i skogen... Musiken var grym (electro all night!) och det var måttligt svettigt på grusplanen när mina vänner drog mig därifrån framåt 02-snåret. Avslutade med bastufest igen innan läggdags. Vaknade på söndagen och mådde skitbra. Nöjd. Dessvärre verkade 4-dagarsracet göra sig påmint idag då jag knappt orkade ta mig upp ur sängen i morse. Dessutom blandades tentaångest med allmän panik, självtvivel och lingonveckostart. Får hoppas det blir bättre i morgon.

Guldkorn:

Kommentarer
Postat av: mel

Det är tur att Campusfesten bara är en gång per år, även om det är välldans kul :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback