Annarki fyllebloggar

Ikväll var det schlagerskit. Boss och jag körde som utlovat toalettfest a.k.a. vägra schager. Det var gött. När det väl vad dags för utgång blev det Blåbaren och det innebar (givetvis) lite stora dansgolvet och asmycket schlagerskitdansgolvet. Jag lyckade flirta till mig en skitstor shot och fann mig i situationen... på grund av att folk är pussies så gav dem sig av en efter en hemåt och jag blev kvar med bästa Abdi. Vi tokdansade och lekte "jag har aldrig" med öl-shots och tequila. Träffade också min nyblivna NC-buddie och fantastiska... ja, vi kan kalla henne D.C. Kontentan av allt är att jag nu sitter här, hukad över min laptop, med mat över hela sängen och med en kommande bakfylla som heter som min farfar - Allan.

Japp, tjena Allan. Vi snackas vid desto mer i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback