Julstämning

Igår var det julförberedelser på hög nivå. Inte nog med att jag fick köpt mina första julklappar, även pepparkakshusbakning stod på agendan. Herr Söt och Annarki bakade fram tills mitt i natten. I kombination med detta intogs sinnesstimulation i form av glögg och julmusik. Några smärre katastrofer inträffade under kvällen, som resulterade i brännmärken på både händer och pepparkakor, rinnig glasyr och en pepparkaksskorsten som ser ut att ha blivit attackerad av sperma.

Säga vad man vill om resultatet, men det var bakat med mycket kärlek.




Kommentarer
Postat av: Johannes

Vilket tjusigt hus! Finns det lediga rum?



Alkemisten ja! Det var den som fick mig att läsa denna boken. Det är skitbra! I ljudfilen som jag bifogade inlägget beklagar jag mig över att den inte är i närheten av alkemisten.



:D

Postat av: Sofia

Mysigt!!!

2009-12-18 @ 16:21:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback