När exet träffar exet

Hur ska man förhålla sig till följande scenario?:

Mitt ex hade ett ex.. Under hela den tid vi var tillsammans så ville han inte ha någon kontakt med henne. Detta sa han berodde på att han hade fått vissa "vibes" från henne då de talades vid någon gång i början av vårt förhållande. Det var alltså hans beslut, som jag inte påverkade. Inte särskilt mycket i alla fall. Men nu när det har tagit slut mellan mig och exet har jag förstått att de har återupptagit kontakten igen. Har jag rätt att vara bitter över det? Eller är jag fjantig. Jag menar, jag har inga känslor kvar för Drogen, men däremot så känner jag mig bedragen på något vis.. Har han hela tiden gått och tänkt på henne under de år vi var tillsammans? Känner han sig ensam och behöver uppmärksamhet? Har jag hållt honom tillbaks från att hålla kontakt med människor han faktiskt bryr sig om? Eller har det helt enkelt skett av en slump? Åh, det är så irriterande att jag bryr mig!!


Kommentarer
Postat av: Therrorese

Jag tror inte han tänkt på henne hela tiden ni var tillsammans. Men jag tror att han känner sig ensam och vill ha uppmärksamhet. Dessutom är det ju faktiskt inte så längesedan det tog slut mellan er så det är helt normalt att känna sig lite bitter....

2009-12-04 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback