26 timmar efter utbrottet

och en hel vitlök, tre apelsiner, fyra ginseng, två c-vitaminer, fyra alvedon, två toa(snyt)rullar, sjuhundra liter vatten, ett halvt läppbalsam och ytterst lite matkonsumtion senare mår jag sämre än någonsin. Ingenting hjälper. Får väl helt enkelt finna mig i tanken att det inte blir något valborgsfirande för min del i morgon och sikta på att bli frisk till konserten på lördag. Dessutom har jag tappat rösten. Och så har lingonveckan startat, som ett litet vykort på posten. Det sägs ju: inget ont som inte för något gott med sig. Får verkligen hoppas det stämmer.


Kommentarer
Postat av: En konstig tjej med bulle i ugnen i Australien

Hej igen!

Jag akte till Australien som utbytesstudent for att plugga mitt sista ar som sjukskoterska. Jag bve klar i januri (och ar nu leg. sjukskoterska) men hoppade direkt pa en master utbildning till larare (i australien ar larar utbildningarna 1 ar om man har en kandidat examen i botten) som ar ett ar intensiv lang. Tankte att det kunde vara skont att ha tva yrkesexamen som man kan jobba internationellt med sa att jag sedan kan vraka och valja mellan jobb utomlands. jag HATAR sverige nar jag ar i sverige och dor av tristess men saknar sverige och tycker att det ar det basta landetever nar jag bor utomlands (eller nar jag och min pojkvan brakar. han ar ju harifran vilket ar ett javla u-land ganska ofta).

Var ar din pojkvan fran? vad pluggar du? bodde du i texas (laste det nanstans tror jag. jag ar bott i dallas)! kram

Postat av: Caroline

Dear lord du hr blivit attackerad av ngt virusmonster....naaaaaaasty

2009-04-29 @ 15:41:54
URL: http://www.carolinepahaga.blogspot.com
Postat av: Micke

Tack för in titten o med bilderna.

Det är en Fujifilm 5700.

Är hel nöjd.

Må väl.

O krya på dej, det finns ett botemedel sov ut viruset.

Låt kroppen sköta det, så sov bara sov som en törnrosa.

2009-04-29 @ 19:29:40
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Marie

Aa det var svårt att välja tycker jag. Usch det där lät som rena pesten :( Stackars dej

2009-04-29 @ 19:43:36
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback