Svenskar ar bast pa att pippa

Laste att Svenskar ar bast i Europa pa att ha sex. Atminstone nar det kommer till antalet sexpartners. Vi ar ocksa snabbast pa att tacka ja till sex under forsta dejten. 66% ska enligt nagon undersokning ha haft ett one-night stand. Jag trodde faktiskt det var fler, men jag kanske domer hunden efter haren...
Men i alla fall... Ja, vi Svenskar ar kata. Men jag forstar liksom inte problemet. Sex ar ju jatteskoj! Vi lever bara en gang. Alla manniskor vill val ha sex?! Problemet i andra kulturer kan ju vara att det inte ar lika accepterat att vara oppen med sin sexualitet, speciellt hos kvinnor. Jag anser att det ar skitbra att vi Svenskar for en gangs skull ar oppna, och den som inte vill hoppa pa taget kan ju valja att inte gora sa. Sverige ar ju ocksa ett land som har en extremt hog sjalvmordssiffra, speciellt under den deprimerande hosten. Jag tror, att om vi knullar annu mer sa kommer vi bli lyckligare och darmed inte vilja ta livet av oss.

Mer karlek till folket! Nu ska jag hem till Drogen...

Ajustdet, och tentan gick nog ganska bra tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att tentan gick bra! Och härligt med frigjorda människor, haha! Ibland blir det så roligt när du skriver på svenska fast utan prickar ;D det första jag såg i det här inlägget var "domer hunden efter haren" och jag fattade inte vad hararna hade med hundar att göra ;P

Postat av: Therrorese

Haha, tror nog att siffran är högre än 66%, men ingen vill erkänna det. Speciellt tjejer, för usch och fy, alla tjejer är väl oskulder tills de gifter sig????

2008-10-01 @ 10:50:29
URL: http://therrorese.blogg.se/
Postat av: Kimbell

Haha, är det sant?! Wow, vilken merit! haha!

2008-10-02 @ 10:38:19
URL: http://kimbellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback