Ny vecka - nya mål

Den här veckan ska bli min supervecka! Jag har nya projekt i farten; förutom att tokplugga och ha salsalektioner (två gånger den här veckan!) så ska jag träna och äta nyttigt. Jag är trött på att känna mig fläbbig och ohälsosam, trött och hängig. Nu ska det bli ändring på rutinerna! Inget mer godis och äckliga bullar.


Jag försöker också att göra slut med min hemska ovana.

- Ciggen -

I am on my way to become my new me.
Och fan ta mig om jag inte lyckas hålla självdisciplinen vid liv den här gången.


Minst två gånger den här
veckan ska jag pallra mig iväg till gymmet eller raquetballhallen
(utöver salsan).

Dessutom tänker jag köra hjärngympa genom att (utöver lektionerna) gå på kvällsföreläsningar Darwin och på Socrates Cafe (mer om vad det är någon annan gång).


Kommentarer
Postat av: dosé

rehab is for quiters!!

2008-09-15 @ 17:38:56
Postat av: Therrorese

Way to go Siss! Håll ut, du vänjer dig till sist vid det sunda....;)

Postat av: Anna

Åh det låter kanonbra :) Lycka till! Och smitta gärna av dig lite nyttighet ;)

2008-09-15 @ 23:45:40
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback