I'm a sinner, yes I am


Idag när jag gick hem ifrån skolan mötte jag de här trevliga människorna som stod och demonstrerade på vår "skolgård". Ofta sker manifestationer för olika organisationer, veteraner, fred och eftersom jag bor i bibelbältet - Jesus! Det är inte alls ovanligt att folk har en stark Gudstro här, vilket jag totalt respekterar, så länge de inte tjabblar med mig. Men Herr Helig på bilden nedan irriterade mig som Satan. Herr Helig ville berätta för oss unga studenter att alla som inte tror på Gud är syndare och kommer att brinna för evigt. That may be. Men det vore ju faktiskt ett helvete i sig att hänga på samma moln som den där snubben.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med! Skulle det finnas en himmel har jag ingen lust att komma dit ändå för fan vilka tråkiga människor man skulle umgås med. Såna där som trycker ner sin religion i halsen på andra människor får mig att må illa.

Vad fin du har gjort din blogg förresten! Jag gillart :)

Postat av: JcW

Tjo. Har gjort om designen på bloggen inatt. Är inte helt klar än. Det krånglar lite för mig och jag börjar snart prata i html. :P

Hoppas allt e bra med dig iaf!

2008-09-30 @ 03:09:47
URL: http://jcw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback