Sensation White

Den 15 november är en speciell dag för oss skandinaver. Det är nämligen dagen då Sensation White kommer till Norden för första gången. Köpenhamn. O-o-ohh vilken fest det kommer att bli! Många av mina vänner ska dit och det suger fett att jag missar eventet. För Sensation White är fantastiskt. Eufori. Var på Sensation i Amsterdam två gånger, år 2006 och 2007. Vill tillbaka, trots att jag tror att det inte kommer att bli lika fantastiskt som det har varit.

40,000 personer, alla har vita kläder på sig och är vända mot DJn. Systrarna synd och Charli tokdansar. Trance. Kärlek!


Sensation White, Amsterdam Arena 2006
.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, Ludde sa att han skulle dit! Det blir säkert fler gånger! Frågan är bara om du kommer bo här i närheten eller är långt borta i tjotahejti då också ;) Hoppas att allt pluggande du hade att göra har gått bra!

Postat av: Therrorese

Ååååååh, Amsterdam......Sensation.....Gåååååshud.

Vet du, det är i Cph den helgen Gerten fyller 60....Men det är ändå inte detsamma utan dig. Inget dansande är detsamma utan dig. Snyft!

2008-10-06 @ 20:44:51
URL: http://therrorese.blogg.se/
Postat av: Annarki

Vilken tur att det inte är detsamma utan mig! ;)

2008-10-08 @ 15:35:49
URL: http://annad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback