Ny dag, nya tag

Igår gav jag upp efter 7 timmars pluggande. Firade min undergång genom att gå ut och dansa salsa. Liite kul måste man ju ha. Spelade biljard också; gjorde mästerverket att slå i både den svarta och vita i ett skott (-och förlorade, men det va ett snyggt skott!). Var inte i säng förrän 04. Vi fick med oss Matt hem också, han skulle kora hem men trodde att min nässpray var en alkoholmätare och blåste i det.... så vi tvingade honom att slagga på soffan.
     I alla fall, gårdagen har liksom försenat hela min tidsplanering, så nu är jag ännu mer stressad. Det blir till att hajka iväg till bibblan och bosätta mig där vid något bord, för att inte röra på mig tills jag är klar. Så nu vet ni hur jag kommer att tillbringa min lördag. Tjoho.

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Du fixar det Siss! Det vet jag. Du är ju värsta skolstjärnan!

Själv har jag varit ledig idag och kört 6 timmars juridikplugg och sprungit en mil....


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback