H'o'stpissvader!

...och forresten sa ar det alldeles gratt ute idag, regngratt. Luftfuktigheten ligger pa 95% eller nagot, molnen ar sa laga att jag befinner mig mitt i dem. Syrerikt, skulle val Jessica saga eftersom hon har nagra fantastiska dagar, men pissackligt sager jag. Ar trott som ett as och har en hel lang dag framfor mig med skola och plugg. Och en pojkvan som vaknade och sa:

"-I dont know what to say".
''- Skitsamma, sa jag. Idag ar en ny dag. Vi har nog bada forstatt vart vi star, det racker val dar?"

Men sa nar han stack ivag till skolan fick jag den dar hopplosa blicken, den som innebar att det inte kommer att bli en rolig dag idag. Det ar ingen arg min, mer en "fan-va-livet-ar-jobbigt-och-jag-orkar-inte-bry-mig-om-nagonting-alls-minen. det innebar att vi bagge kommer att vara smatjuriga hela dagen. Helvete, jag orkar inte.

Aja, om 8 dagar drar vi till St. Croix. Det kanns sakert battre da.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är jag jävligt jobbig, jag vet: Efter regn kommer solsken! :) Framförallt lär det bli massa sol i St. Croix! Jag hoppas att det löser sig långt innan det och att ni slipper massa jobbiga bråk. Han måste ju inse att ni måste prata om det, man kan ju faktiskt prata utan att behöva komma på en lösning på en gång. Hoppas reten av dagen blev bättre! Puss!

Postat av: Annarki

Puss på dig darlo!!! =)

2008-10-08 @ 15:36:40
URL: http://annad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback