Porrpåsen

Alltså, ibland är killar sjukt jobbiga. Vissa dagar, när de har mensen, så är de värre än rabieskatter. Fräser, spottar och klöser. Drogen hade mensen i fredags.
 I fredags hade jag planerat en superduperkväll; hade sagt till Drogen att han inte skulle planera någonting för kvällen eftersom vi skulle ha en dejt. Under fredagseftermiddagen (läs: EFTERMIDDAGEN) införskaffade jag mig i hemlighet en liten porrpåse med diverse roliga saker; sexiga underkläder, massageolja, osv och var sjukt förväntansfull inför kvällen. Men när jag väl kom hem, så var han grinig och förfärlig, och klagade över att jag hade varit borta så länge. (Men herreguu, är du fyra år eller?!) Eftersom vi båda efter ett tag var på dåligt humör efter hans kärringgnäll,så ställde jag in dejten. Och när jag väl gjorde det så var han grinig över det. Surfitta, sa jag,  ihop med lite andra saker som inte direkt fick honom på bättre humör, och vi gick och lade oss så långt ifrån varandra vi bara kunde i vår stora, mjuka och fluffiga säng.

Men, efter regn kommer solsken och igår öppnade jag porrpåsen. Såg alla regnbågens färger kan jag lova, och nu är allting åter igen gulligt rosa, rött och neongult i Drogen och Annarki-atmosfären. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback