Tidskapseln

Nar jag var 4 ar sa skiljde sig mina foraldrar. Jag bodde med mamma i Alingsas men halsade pa pappa i hans lagenhet emellanat. Antar att jag trivdes ganska bra med livet och tog inte sarskilt mycket stryk av skilsmassan.

Nar jag var 8 ar
sa gick jag pa Kullingsbergsskolan i Alingsas och lekte mycket med mina bastisar Nina, Lina och Annsofi. Var retad av Erik i klassen och blev riktigt forbannad pa honom en gang. Slog ned honom och darefter retade han mig inte langre.

Nar jag var 12 ar hade jag precis borjat pa Nolhagaskolan i Alingsas. Under min mellanstadietid var jag ensam valdigt mycket; satt i skolans fonster och skrev dikter och tyckte synd om mig sjalv. Hade rott har och bar konstiga klader.

Nar jag var 16 ar gick jag pa Alstromergymnasiet i Alingsas. Var en kickers som inte slogs; kladd i svart och vitt, hade blonderat har, djupa urringningar och svart eyeliner som lappanna. Hangde alltid med Brunsson. Festade mycket, hanglade, hangde i rokrutan i skolan for att jag tyckte det var coolt och presenterade en taskig attityd mot alla jag trodde inte tyckte om mig.

Nar jag var 20 ar bodde jag pa Guldheden i Goteborg med min davarande sambo. Pluggade till larare pa Goteborgs universitet. Levde ett stilla liv som Counter-Stike-spelare och soffpotatis.

Nar jag var 24 ar bodde jag pa Cypern dar jag jobbade som bartender och i en kladbutik. Njot av solskenet men var medveten om att solen inte alltid skulle skina och i slutet av det aret flyttade jag tillbaka till Sverige.

Nar jag ar 28 sa har jag ingen aning om vad jag kommer att gora. Jag vet att jag kommer ta examen det aret, men har ingen aning om mer an sa. Jag ar nu 27 och bor i USA. Kanske bor jag kvar har, kanske inte. Jag hoppas att Drogen och jag fortfarande ar ihop. Forhoppningsvis har jag ett bra jobb, ar rokfri, har egen lagenhet och en schysst ekonomi. Vill fortsatta att resa. Vill ocksa jobba i Afrika nasta ar och basera min c-uppsats pa det. Det ska bli spannande att se vart jag star om ett ar.

Kommentarer
Postat av: A

svar: kanske inte men jag blir iaf inte så peppad att fortsätta skriva om ingen läser.. men det beror nog på vad man har för blogg..

Postat av: Therrorese

Hm...kickersbrud? Tur jag jobbade utomlands då ;)Om ett år får du allt se till att vara närmare mig!

2008-05-27 @ 16:49:45
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Alexandra

Tack. :) Tycker om jackan.
Man vet aldrig vad som händer om någon månad... ännu mindre om ett år =)

2008-05-27 @ 18:18:51
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: Danny

Skönt o höra lite om din bakgrund. Inte mycket som stämmer in på den bild jag har av dig nu. Bästa var ju att du var CS-spelare, haha. Ser det framför mig o småler.
=)

2008-05-27 @ 18:21:13
URL: http://dannywillson.spaces.live.com
Postat av: dosé

Swecounter-strike.nu clan Chix! det var grejer det! jag har ju känt dig ett tag ändå ju syrran :P
Hoppas du har de gött! kram på dig

2008-06-02 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback