The death of the Havaianas

Lordagen tillbringades pa ett alldeles perfekt satt. Stack ut och paddlade kajak med Drogen och Jimmayy. Men paddlingen innebar inte enbart paddling, utan aven solsken, fiske och whiskeydrickande. Det ena ledde till det andra och jag blev kissenodig. Vi paddlade intill sjokanten for att jag skulle kunna utfarda det jag var tvungen att gora, men for att komma iland sa var jag tvungen att kliva i vattnet. Eftersom det finns manga laskiga djur har i NC sa valde jag att behalla mina flip-flops pa. Det skulle jag aldrig ha gjort. Bottnen av vattnet var sa mjuk att min ena sko liksom fastnade nar jag hoppade upp pa land. Nar vi letade efter den var den borta. Sparlost. Vi sag att det var ett hal in under mark och forsokte kanna efter med paddeln for att se hur djupt det var. Hela paddeln forsvann. Det halet gar nog hela vagen till helvetet. Det halet svalde min flip-flop!

Min flip-flop som jag nominerade till arets present 2007. Min alskade flip-flop...
Kvallen innebar mer whiskeydrickande, beerpong, studsmattefest och en ny bekantskap i ganget; Grannen. Vaknade idag och var fruktansvart bakisskakis men det gick over efter ett stort mal sushi och nachos... konstig mix, jag vet.

Tanker ocksa pa Nathalie, 20 ar, som sparlost har forsvunnit i min gamla hemstad Alingsas. Hoppas innerligt att det finns en frisk och naturlig forklaring tll hennes forsvinnande.

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Oh no....not THE flip flops! Tur att du är i landet där de är billiga!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback