Svart-Vitt

Igar hade jag en toppenkvall! Traffade forst Svenskan over ett glas vin och vitloksbrod. Fick pratat av mig, hon fick pratat av sig, och allt var pa svenska och det var skont att fa gora det. Efter vinet gick Jimmayy och jag till Macado's och drack ett glas vin dar. Fick pratat mera. Efter det stack vii, Drogen (som hade jobbat tidigare under kvallen) och Mr. Smith till GP och drack Bloody Mary. Darefter blev det ett houseparty; spelade Beerpong och snackade med folk. TIll sist var det sangdags, ungefar vid 05. Jag somnade med ett leende pa lapparna och en kansla av sjalvstandighet och styrka.

 Idag daremot... Idag har jag en san dar bakisdepression. Det ar inte sa att jag ar bakis, utan mer att jag ar sa himlans ledsen och... lam. Jag kanner mig alldeles gra inombords och ligger som paralyserad pa soffan hela dagen. Tanker mycket. Ar orolig for att saker inte kommer att bli bra med Drogen - tror han har tappat intresset. Han sager att han ar orolig for vart forhallande, han vill inte att vi ska vara ledsna och oroade over saker hela tiden. Det ar sant. Men samtidigt vet jag inte om han ar villig att gora ett helhjartat forsok igen. Kan inte sluta tanka pa det. Han ar pa jobbet nu, och helt plotsligt kanner jag mig alldeles matt; som att jag inte har nagon att umgas med, prata med, vara mig sjalv med... Jag vill bara att det ska bli kvall/natt och att jag ska kunna sova, for att sedan vakna upp till en forhoppningsvis bra morgondag. Solen skiner utanfor fonstret, men pa allvar - idag ar inget annat an gratt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tänker på dig med min finaste du... jag hoppas att både du och jag får en bättre dag i morgon, en sån där dag som man är glad för att solen skiner, för att man har underbara vänner - hur nära eller långt borta de än må vara - och en sån dag som man uppskattar allt som är bra i livet istället för att man ältar och tänker för mycket på sådant som man egentigen inte kan göra något åt. Om vi hade varit på samma ställe hade vi kunnat prata och må dåligt tillsammans för att sedan ryck upp oss och njuta av det som är roligt. Jag saknar dig och våra stunder ihop. Jag hoppas att det löser sig med er, att ni kan hitta ett sätt att återfinna allt som är bra och bara vara lyckliga tillsammans. Älskar dig vännen. Pussar och kramar från ett världshav bort.

Postat av: Isa

Skickar en stooor varm kram och hoppas att allting löser sig till det bästa för din del. Kraam

2008-05-11 @ 11:36:21
URL: http://wisegirl.blogg.se
Postat av: Therrorese

Hjärtegrynet. Vi har ju såna dagar. Speciellt du och jag tror jag...Du och Drogen blir bra. Jag tror på er! Jag hoppas bara att ni inte bor så långt ifrån mig så småningom...Så att jag kan komma och kramas med dig när du känner dig grå. Och du med mig när jag känner mig grå. Du är allt annat än grå mitt hjärta. Du är som en enda stor regnbåge och du lyser alltid upp mitt liv. Älskar dig!

2008-05-12 @ 09:47:42
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: jaanet

..såna dagar smyger sig på ibland.. och det är ju, tyvärr, jäkligt mänskligt att ifrågasätta saker, ibland alldeles för mycket. Skickar lite gladare tankar och hoppas du vaknar till ett ljusare humör!

2008-05-12 @ 13:35:14
Postat av: Madde

Tjo!
Tack för din fina kommentar. Kul att kunna få någon på lite bättre humör, jag som tycker att jag mest gnäller i bloggen :P

På återseende!

2008-05-12 @ 15:59:42
URL: http://maddtre.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback